IСТОРIЯ
|
||||||||
Деяка "історична муть" з описом формування
сучасного ансамблю "Без Голови". Витримки з інтерв'ю яскраво ілюструють творчий пошук та процес становлення колективу. …2001 рік - етапний у нашій творчості . Перший склад гурту - Микола Арсенюк /соло-гітара/, Михайло Коновалюк /ритм-гітара/, Віктор Бородейко /ударні/, Дмитро Слівков /бас-гітара/, Катерина Ольшевська /вокал/. … Не можна сказати, що наші перші пісні і музична концепція була невизначеною. Ми вперто та наполегливо шукали власний музичний стиль. Саме в цей період з'явились перші пісні - "Чом ти бродиш", "Конопелька", "Ілюзія ночі", за авторством Михайла Коновалюка. На певний період саме ці "опуси" стали візитівкою "безголовоих". На той час ми визначали музичний стиль, в якому працювали, як панк. Панку й справді було досить, щоправда не "стерильного", а з вкрапленнями фолку. (Прим.авт.). …Дебютний виступ на міському Дні молоді запам'ятається надовго, адже розвідку ми провели боєм. Не лише завоювали серця дубенських прихильників, але й порівняли власну музичну форму з творчими здобутками відомого рівнененського рокабільного гурту "Ot Vinta". Сказавжи "А" "безголові" змушені були й сказати "Б". Наступним етапом творчості стали численні сейшени в дубенському пивному клубі "Альт". Для музикантів це виявилось чудовим тренуванням та відмінним стартовим майданчиком. Відточуючи в "Альті" свою майстерність, вони, певно, й самі незчулися, як отримали від організаторів рок-фестивалю "Тарас Бульба" пропозицію взяти участь у цьому музичному дійстві (Прим.авт.). …Проблеми з музичним репертуаром не виникало, адже на той час з'явилася ціла низка творів. Наступним нашим надбанням став гітарист Олександр Кочедиков, майстерність якого відзначили і запропонували приєднатися до гурту. Окрім того, необхідність у цьому й справді була, адже бас-гітарист Дмитро Слівков залишив гурт. Бас-гітару взяв до рук Михайло Коновалюк. "Бульбівську" публіку "безголові" вирішили взяти
старими перевіреними хітами - "Конопелькою" та "Чом ти
бродиш…" Хотілося б відзначити, що саме ці пісні ввійшли у відео-аудіо
звіт рок-фестивалю "Тарас Бульба". …Щоправда, музичні погляди вокаліста суттєво різнилися з музичним настроєм "безголових". З його появою у гурті наша музика стала куди своєріднішою, оптимістичнішою, більш запальною. Прикольні тексти на сільську та провінційну тематику поєднуються з музикою, якій відразу важко дати якесь конкретне визначення. Саме ця музика створила унікальне і не подібне до жодного з українських гуртів обличчя гурту "Без Голови". (Прим.авт.).
…У 2003 році, коли кількість пісень зросла до загрозливої відмітки, було вирішено відібрати з власного архіву найбільш вартісні речі та, в решті-решт, записати альбом… Протягом весни на рівненській музичній студії "Skandal Рекордс" тривав запис альбому, який ми посперечавшись таки охрестили - "Best Gotovi". Не можна сказати, що з появою альбому гастрольний графік гурту розрісся до небувалих масштабів, проте, на "безголових" стали звертати увагу. Натовп шанувальників музики "безголових" невпинно зростав, зростає й понині. Музиканти стали частими гостями на різноманітних рекламних акціях, презентаціях та міських гуляннях. Наступний "Тарас Бульба" виявився чудовим підбиттям творчих підсумків. " Шльондра цицьката", "Голі дівки" та "Хлоп з мотоциклом" на раз-два завели дубенську публіку та гостей міста. Приємно відзначити, що жоден з музичних гуртів не проводжали такими оплесками як дубенську команду. Як доказ - спеціальна премія - Приз глядаціких симпатій (Прим.авт). |
© 2004 Без Голови | Вебмайстер
|